top of page
  • ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းတွေ သိလို့ရမလား? May I know payment options?
    ဈေးဝယ်သူမိဘပြည်သူများအားအကောင်းဆုံးဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ရန်အတွက် ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းများကိုစီစဉ်ပေးထားပါတယ်။ ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းများကိုအောက်ပါနည်းလမ်းတွေနဲ့ပေးချေနိုင်ပါတယ်။ Debit Card, Credit Card, Visa Card, City Gift Cards, City Rewards တို့နဲ့မြန်မာနိုင်ငံရှိအိုးရှင်းစူပါစင်တာအားလုံးမှာပေးချေနိုင်ပါတယ်။ ဒီထက်ပိုမိုကောင်းမွန်တဲ့ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းများရရှိအောင် ကြိုးစားဆောင်ရွက်နေတာကြောင့် mobile wallets နဲ့အခြားငွေပေးချေမှုအမျိုးအစားတွေတော့ မရရှိသေးပါဘူး။ To best serve our customers, we have arranged multiple payment options. The available payment options are as below; Debit Card Credit Card Visa Card City Gift Cards and City Rewards are accepted at every branch of Ocean Supercenter Myanmar. We are still trying to expend our payment options so payment methods like mobile wallets & other types of payments are not available yet. We don't recommend to go cashless while shopping.
  • ပစ္စည်းပြန်လဲရန် Policy? How is return policy?
  • ပစ္စည်းတင်သွင်းရန်? Sell with us?
    မိတ်ဆွေတို့ကုန်ပစ္စည်းကို အိုးရှင်းစူပါစင်တာမှာ တင်သွင်းလိုပါက အောက်ပါဖုန်းနံပါတ်တွေကိုဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ အခြေခံစားသောက်ကုန်- ၀၉-၂၆၁၀၀၈၂၉၃ , ၀၉-၂၆၁၀၀၈၂၉၄ အဖျော်၊ယမကာ - ၀၉-၄၄၅၆၆၆၂၀၁ , ၀၉၇၇၃၆၆၅၇၀၀ ဘီယာ၊ ဝိုင်၊ အရက် - ၀၉-၄၅၃၃၀၂၃၈၀, ၀၉၄၂၇၅၂၆၁၇၀ စားသောက်ကုန်- ၀၉-၄၄၅၉၃၈၀၃၉ ကုန်ပစ္စည်းပို့ဆောင်မှု - ၀၉-၄၄၅၃၄၆၃၉၀ ဟင်းသီးဟင်းရွက် - ၀၉-၈၉၂၅၁၈၈၆၄, ၀၉-၇၆၆၀၀၆၂၅၀ အသီးအနှံ - ၀၉-၂၅၀၃၅၆၀၉၉ အသား၊ကြက်နှင့်ရေထွက်ပစ္စည်းများ - ၀၉-၄၂၄၂၅၁၁၉၆ ကလေးနှင့်မိန်းကလေးဝတ် - ၀၉-၇၉၉၅၃၀၃၈၉, ၀၉-၄၄၃၇၃၈၉၃၈ ယောက်ျားဝတ် - ၀၉-၉၇၇၂၀၄၁၄၆ အိမ်အသုံးအဆောင်ပစ္စည်းများ - ၀၉-၂၆၁၀၀၈၂၉၆, ၀၉-၄၂၁၁၁၃၂၆၀ အထွေထွေပစ္စည်းများ - ၀၉-၂၆၁၀၀၈၃၀၁ လျှပ်စစ်ပစ္စည်းများ - ၀၉-၄၂၁၁၁၃၂၇၈, ၀၉-၂၆၄၆၉၂၀၉၆ စာအုပ်နဲ့စာရေးကိရိယာများ - ၀၉-၄၂၀၁၁၂၀၈၄, ၀၉-၄၄၈၀၀၂၀၁၈ အလှအပပစ္စည်းများ - ၀၉-၂၅၃၂၂၆၆၈၈ သန့်ရှင်းရေးပစ္စည်းများ - ၀၉-၇၇၅၆၄၆၇၄၃ ကလေးအသုံးအဆောင်ပစ္စည်းများ - ၀၉-၂၆၁၀၀၈၂၉၈ ကျန်းမာရေးဆေးဝါးပစ္စည်းများ - ၀၉-၄၄၈၇၃၄၂၇၁, ၀၉-၄၂၀၀၅၈၃၈၂ Please contact to below hot line to sell your products at Ocean Supercenter Myanmar. Basic grocery - 09-261008293, 09-261008294 Beverage - 09-445666201, 09773665700 Beer, Wine, Spirit - 09-453302380, 09-427526170 Lifestyle grocery - 09-445938039 Deli - 09-445346390 Produce (Vege) - 09-892518864, 09-766006250 Produce (Fruit) - 09-250356099 Produce, meat, poultry & Fishery - - 09-424251196 Baby wear and women wear - 09-799530389, 09-443738938 Men wear - 09-977204146 Home Line - 09-261008296, 06-420026014, 09-421113260 General Merchandise - 09-261008301 Electrical appliance - 09-421113278, 09-264692096 Books, Music and Stationary - 09 420112084, 09 448002018 Beauty Care - 09 253226688 Cleaning - 09-775646743 Baby Toiletries - 09-261008298 Health Care - 09 - 448734271, 09 - 420058382
  • ပစ္စည်းအိမ်အရောက်ပို့ဝန်ဆောင်မှုဘယ်လိုမှာယူရမလဲ? How do I get home delivery?
    ရန်ကုန်မြို့တွင်း ပစ္စည်းအိမ်အရောက်ပို့ဝန်ဆောင်မှုကို www.citymall.com.mm ကနေမှာယူနိုင်ပါတယ်။ တခြားမြို့နယ်များအတွက် အောက်ပါဖုန်းနံပါတ်ကိုဆက်သွယ်မှာယူနိုင်ပါတယ်။ For Yangon Delivery, can order from www.citymall.com.mm. For Other region, please contact to below hot line number for your order.
  • အိုးရှင်းစူပါစင်တာဆိုင်ဖွင့်ချိန် ပိတ်ချိန်များကိုအောက်တွင်ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။ Opening and Closing Hours of Ocean Supercenter Myanmar?
  • Money Exchange Counter ကဘယ်ဆိုင်ခွဲတွေမှာရှိတာလဲ? Which center can I go for money exchange?
    အိုးရှင်စူပါစင်တာ (၉မိုင်၊ ရွှေဂုံတိုင်၊ လှိုင်သာယာ၊ စိန့်ဂျွန်း၊ မော်လမြိုင်) ဆိုင်ခွဲတွေမှာ Money Exchange Counter ရှိပါတယ်။ ဆက်သွယ်ရန်ဖုန်းနံပတ်များ ၉မိုင် - ၀၁-၆၅၂၉၃၆၊ ၆၅၁၂၀၀ စိန့်ဂျွန်း - ၀၁-၈၆၀၃၈၇၃၊ ၈၆၀၃၈၇၄၊ ၈၆၀၃၈၇၅၊ (လိုင်းခွဲနံပတ်- ၄၀၃၊ ၄၀၄၊ ၄၀၆) လှိုင်သာယာ - ၀၁-၉၆၄၈၂၀၀-၂၀၉၊ (လိုင်ခွဲနံပတ် - ၂၁၂၊ ၂၁၄၊ ၂၀၇၊ ၂၀၃၊ ၂၁၅) ၀၉-၃၆၇၂၁၃၃၄၀ မော်လမြိုင် - ၀၅၇-၂၀၂၄၁၃၇၊ ၀၅၇-၂၀၂၄၁၈၇၊ (လိုင်ခွဲနံပတ် - ၂၃၆) At Ocean Supercenter North Point, Shwe Ghone Daing, Hlaing Thar Yar, St. John, Mawlamyaing, we have City Exchange counter. To contact, North Point - 01-652963 , 651200 St.John - 01-8603873, 8603874, 8603875 (Ext-403, 404, 406) Hlaing Thar Yar - 01-9648200 To 209, Ext:212,214,207,203,215/ 09-367213340 Mawlamyaing - 057-2024137 /057-2024187 /Ext-236
  • အိုးရှင်းစူပါစင်တာမှာအလုပ်လျှောက်လို့ရပါသလား? Can I apply job at Ocean Supercenter Myanmar?
    အလုပ်လျှောက်လွှာတွေကို အီးမေလ်ကနေလျှောက်လို့ရသလို Viber (၀၉၄၂၁၁၆၈၉၂၀) ကနေတဆင့်လည်းလျှောက်လို့ရပါတယ်။ စီးတီးမတ်ရုံးချုပ်ကို ကိုယ်တိုင်လာလျှောက်လို့လဲရပါတယ်။ ရုံချုပ်လိပ်စာ - အမှတ်(၁/၁၁)၊ ဗားကရာလမ်းမ၊ မြေနီကုန်း၊ စမ်းချောင်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန်မြို့၊ ဖုန်းနံပတ် - ၀၁-၇၅၂၃၄၂၁-၃၁ , Fax - ၀၁၇၅၁၂၀၁၉ , လိုင်းခွဲနံပါတ်(-၁၀၀) For any job inquires, can email to cmhl.recruitment01@gmail.com. Can apply via Viber. Phone No: (09-421168920). You can come personally submit CV form to CMHL head office. Address – Shwe Man Bus Stop, Bagayar Street, May Ni Ghone, Saungchaung Township, Yangon. Phone Number : 01-7523421~30 Fax – 017 512019, Ext: 100
  • ဆိုင်ခွဲလိပ်စာနဲ့ဖုန်းနံပါတ်တွေသိလို့မလား? Can I know contact of Stores?
    လိပ်စာနှင့် ဖုန်းနံပါတ်များ ကြည့်ရှုနိုင်ပါတယ်။ Check address and phone number of stores .
  • အဆင်မပြေတာတစ်ခုခုရှိရင်ဘယ်ကိုဆက်သွယ်ရမလဲ? I have a complaint. Where can I reach out to?
    အဆင်မပြေတာတစ်ခုခုရှိရင် Ocean Supercenter Myanmar Facebook Page https://www.facebook.com/OceanSupercenterMyanmarကနေတဆင့်ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ ဖုန်းနံပတ် - ၀၉-၇၇၇၃၉၅၈၈၈ ကိုလည်း ဆက်သွယ်နိုင်သလို website လေးရဲ့ chat လေးကနေလည်း ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ You can reach out to our Facebook page messenger from this link https://www.facebook.com/OceanSupercenterMyanmar or submit form or call to +95 9 777 395888
  • City Rewards ထဲကို အွန်လိုင်းကနေတဆင့်ငွေဖြည့်လို့ရပါသလား? Can I top up City Rewards with online payment?
    City Rewards ထဲကို KBZ, KBZ Pay, AYA, AYA Pay and Wave Pay တို့ကနေဆင့်ငွေဖြည့်သွင်းလို့ရပါတယ်။ အွန်လိုင်းမှ တဆင့် City Rewards အကောင့်အတွင်းသို့ ငွေဖြည့်သွင်းပုံ အဆင့်ဆင့်မှာ အဆင့် ၁ ) https://bit.ly/CRTopup ကိုသွားပါ။ အဆင့် ၂) ဖုန်းနံပါတ်ကို ဖြည့်သွင်းပါ။ အဆင့် ၃) ဖြည့်သွင်းမည့် ငွေပမာဏ ကို ဖြည့်သွင်းပါ။ အဆင့် ၄) ငွေသွင်းမည့် payment ကို ရွေးချယ်ပါ။ အဆင့် ၅) ငွေသွင်းရမည့် အကောင့်နံပါတ် နှင့် အကောင့်နာမည် ကျလာပါမည်။ အဆင့် ၆) အဆိုပါအကောင့် ကို ငွေသွင်းပြီးနောက် CR#phonenumber ကို အကြောင်းအရာ နေရာတွင် ရေးသားပေးပါ။ အဆင့် ၇) လွှဲပြီးကြောင်း screen shot နှင့် ဖုန်းနံပါတ်ကို City Mall Online Facebook Page https://www.facebook.com/citymallonlinemmcmhl ကိုပို့ပေးပါ။ ရုံးဖွင့်ရက် ၂ ရက်အတွင်း အကောင့်တွင်းသို့ ငွေ ထည့်သွင်းပေးသွားမည် ဖြစ်ပါသည်။ You can now top up your City Rewards through KBZ, KBZ Pay, AYA, AYA Pay and Wave Pay. For City Rewards top up via online payment, please follow these steps, Step 1) Click https://bit.ly/CRTopup. Step 2) Enter phone number. Step 3) Enter top up amount. Step 4) Choose payment method. Step 5) For your payment top up, you will receive Account Number and Account Holder Name. Step 6) After payment is transferred, please add CR #phonenumber at reason section. Step 7) Send your payment transfer screenshot and your phone number to City Mall Online Facebook Page https://www.facebook.com/citymallonlinemmcmhl. During two office days, payment will be transferred to your City Rewards Account.
  • City Rewards Point ကိုဘယ်လိုအသုံးပြုရတာလဲ? How can I use back City Rewards points?
    ကျပ်နှစ်ရာဖိုးဝယ်ယူတိုင်း 1 Point ရရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။ 1 Point ဟာဆိုရင် မြန်မာငွေ တစ်ကျပ်နဲ့ ညီမျှပါတယ်။ Point များကို စုထားပြီး ဈေးဝယ်တဲ့နေရာမှာ ပြန်လည်အသုံးပြုလို့ရပါတယ်။ (အရက်၊ ဝိုင်၊ ဘီယာနှင့် ဆေးလိပ်အပါအဝင် Gift Voucher ၊ Gift Cards ၊ ဖုန်းဘေလ်နှင့် Service Item အားလုံးအတွက် Point မပေးပါ။) စုဆောင်းထားတဲ့ Point တွေကို ဈေးဝယ်တဲ့အခါ ပြန်လည်အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ Point များကို 100 Point ပေါ်မှာ အခြေခံပြီးသာ အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ ဥပမာ - 100 point၊ 200 point ၊ 1000 point (သင့်တွင် Point 399 point ရှိပါက Payment ပြုလုပ်ရန်အတွက် Point 300 ကိုသာ အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။) Point အတွက် Expiry တစ်နှစ်သတ်မှတ်ထားပါတယ်။ Point များသည် ရရှိသည့်နေ့မှ တစ်နှစ်မပြည့်မီအချိန်အတွင်း အသုံးပြုရန်လိုအပ်ပါတယ်။ Pay every 200 Kyats and earn back 1 Point. 1 Point equal to 1 Kyat. 100 Points equal to 100 Kyats. You can collect Points every time you shop and reuse back when shopping. Please note that alcohol, beer, wine, cigarette, gift voucher, gift cards, phone bill and other service items are not rewarded Points) Points can use back when shopping. Points are based on 100 Points. Example – 100 Points, 200 Points, 1000 Points. If you have 399 Points, you can pay 300 Points when we charge. Please mind that Points can expire within one year. You need to use Points from the day you are rewarded until it lasts one year.
  • City Rewards Points က ဘယ်ချိန်သက်တမ်းကုန်တာလဲ? Can City Rewards points expire? When?
    ပွိုင့်ရရှိသည့်ရက်ကစပြီး တစ်နှစ်အတွင်းသက်တမ်းကုန်မှာဖြစ်ပါတယ်။ Points can expire within one year. Points from the day you are rewarded lasts one year.
  • City Reward ဖုန်းနံပါတ်သိလို့ရမလား? Can I know City Rewards Hot Line Phone Number?
    City Rewards နဲ့ပတ်သက်ပြီးသိရှိလိုတာများကို 09777395888 ကိုဆက်သွယ်စုံစမ်းနိုင်ပါတယ်။ For any inquiry about City Rewards, can contact to City Rewards Hotline Phone Number – +95 9 777 395888
  • ပရိုမိုးရှင်းနေရာငှားရမ်းတာနဲ့ပတ်သက်ပြီးဘယ်ကိုဆက်သွယ်ရမလဲ? I want to rent promotion area at Ocean Supercenter Myanmar. Who can I contact?
    မမေသူခိုင် - ၀၉၄၄၂၆၂၈၃၈၉ စင်တာအရောင်းဆိုင်ခန်းနဲ့ပတ်သက်ပြီးအောက်ပါဖုန်းနံပတ်ကိုဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ ကိုထိန်လင်း - ၀၉၇၉၉၈၁၇၁၁၂၉ For Center Promotion Area rent, can contact to Ma May Thu Khaing, phone number – +959442628389. For Instore Selling Areas, can contact to Ko Htain Lin Aung, phone number - +95 97998171129.
  • ဆက်သွယ်ရမယ့်ဖုန်းနံပါတ်သိချင်ပါတယ်။ May I know call center number?
    ဆိုင်ခွဲတွေနဲ့ပတ်သတ််ပြီး အကြံပေးချင်လို့ပဲဖြစ်ဖြစ် စုံစမ်းမေးမြန်းစရာရှိရင်ပဲဖြစ်ဖြစ် Hotline Number ၀၉၇၇၇၃၉၅၈၈၈ ကို ဆက်သွယ်နိုင်ပါတယ်။ For every inquiry, please contact to ph no - +95 9 777 395 888
Payment Options
Return Policy
Sell with us
Delivery
Opening Hours
Money Exchange
Career
Help
Rental
call center
bottom of page